Promocje
Lilt Zero 24x330ml Zgrzewka
Lilt Zero 24x330ml Zgrzewka
73,99 zł 59,99 zł
op.
Batonik zbożowy Diablo jogurt & jabłko bez cukru
Batonik zbożowy Diablo jogurt & jabłko bez cukru
4,49 zł 3,99 zł
szt.
Batonik zbożowy Diablo jogurt & truskawki bez cukru
Batonik zbożowy Diablo jogurt & truskawki bez cukru
4,49 zł 3,99 zł
szt.
Batonik zbożowy Diablo morelowy bez cukru
Batonik zbożowy Diablo morelowy bez cukru
4,49 zł 3,99 zł
szt.
Dr Pepper Diet 24x330ml Zgrzewka
Dr Pepper Diet 24x330ml Zgrzewka
65,99 zł 59,99 zł
op.
Dr Pepper Diet 330ml Puszka
Dr Pepper Diet 330ml Puszka
2,99 zł 2,69 zł
szt.
Produkt dnia
Lilt Zero 24x330ml Zgrzewka
Lilt Zero 24x330ml Zgrzewka
73,99 zł 59,99 zł
op.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Warunki Reklamacji Sklepu Internetowego www.sugarlesslife.pl  

 

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu Produktu (towaru). Jest to paragon fiskalny lub faktura VAT.
  2. Koszt przesyłki reklamowanego Produktu pokrywa kupujący (Klient).
  3. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie (sporządzone na kartce i podpisane przez Reklamującego).
  4. Zgłoszenie to należy umieścić w odsyłanej paczce.
  5. Niezbędne jest umieszczenie w Zgłoszeniu reklamacyjnym informacji takich jak:
    1. Imię i nazwisko lub nazwa firmy reklamującego Klienta;
    2. Adres zamieszkania lub siedziby Klienta;
    3. Data nabycia Produktu;
    4. Nazwa Produktu;
    5. Cena jednostkowa detaliczna Produktu;
    6. Nazwa producenta Produktu;
    7. Wskazanie przedłożonego dowodu sprzedaży Produktu (patrz ust. 1);
    8. Dokładne wymienienie stwierdzonych wad Produktu;
    9. Wskazanie kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone;
    10. Żądanie związane z reklamacją.
  6. W Zgłoszeniu należy także wskazać numer telefonu lub email do kontaktu. W innym przypadku ewentualna wymiana korespondencji w ramach rozpatrywania reklamacji będzie odbywać się w inny sposób, niż wskazany w ust. 8, to znaczy drogą pocztową na koszt Klienta.
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego Produktu pod podany adres: ul. Mazowiecka 104A lok. 22, 30-023 Kraków.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie będzie w stanie wywiązać się z terminu 14 dni z powodów od niego niezależnych, Klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu drogą mailową lub telefoniczną (zostanie wskazany nowy termin rozpatrzenia reklamacji oraz powód uchybienia pierwotnemu terminowi).
  9. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego Produktu.
  10. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta Produktu.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się Produktu (utrata daty jego przydatności do spożycia);
    2. Produkt posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowego przechowywania, jeżeli uszkodzenia te powstały z winy Klienta lub osób trzecich, albo są niezawinione przez Sprzedającego.
  12. W przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z umową Klient może żądać:
    1. w pierwszej kolejności - nieodpłatnej wymiany;
    2. jeśli wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, może zostać obniżona Cena Produktu lub zostanie zwrócona jego równowartość, po zwrocie Produktu Sprzedawcy. W takim przypadku wybór jednego ze wskazanych sposobów załatwienia reklamacji należy do Klienta.

 

Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na koszt Sprzedawcy.

 

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sugarlesslife Michał Stachurski

ul. Mazowiecka 104a/22

30-023 Kraków

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl