






- Zamówienia
- Czy możliwe jest uzyskanie rabatu przy większym zamówieniu?
Jest taka możliwość. Prosimy o wiadomość mailową wraz z propozycją zamówienia. Damy znać, czy są możliwości naliczenia na zamówienie dodatkowego rabatu.
- Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Tak, jednak w tym celu prosimy o możliwe jak najszybszy kontakt telefoniczny w celu złożenia anulacji, zanim dojdzie do przekazania przesyłki kurierowi.
- Dostawa
- Jak szybko realizowana jest dostawa?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia. W przypadku wybrania dostawy kurierskiej, paczka powinna być u Ciebie w przeciągu 48 godzin. W przypadku dostawy za pośrednictwem Paczkomatów, czas oczekiwania na dostawę może wynieść do 3-4 dni roboczych.
- Jak sprawdzić aktualną lokalizację mojej przesyłki?
Na podany w trakcie zamówienia adres e-mail, został po utworzeniu przesyłki wysłany numer listu przewozowego wraz z odnośnikiem do systemu, w którym można sprawdzić aktualny stan przesyłki.
- Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej?
Jak najbardziej! Prosimy o wiadomość na adres kontakt@sugarlesslife.pl wraz z informacją pod jaki adres ma zostać wysłane zamówienie. Wycenimy indywidualnie koszt wysyłki i omówimy wszystkie szczegóły związane z zamówieniem.
- Czy istnieje możliwość uzyskania darmowej wysyłki?
Oczywiście! Dla zamówienie na terenie Polski, realizujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej kwoty 300 zł.
- Paczka przyszła uszkodzona. Co robić?
Jeśli wystąpi tego typu sytuacja, prosimy o interwencję bezpośrednio u kuriera. Jeśli jednak uszkodzeniu uległ któryś z produktów znajdujących się w paczce – prosimy o bezpośredni kontakt z nami.
- Płatności
- Płatność nie powiodła się. Co teraz?
Jeśli z jakichś względów nie udało się dokończyć procesu płatności, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – pomożemy dokończyć poprawnie proces płatności. Zawsze można też dokonać przelewu tradycyjnego na nasz rachunek bankowy – prosimy tylko o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu.
- Czy jest możliwość uzyskania faktury VAT za złożone zamówienie?
Oczywiście. Prosimy o przesłanie stosowanych informacji dotyczących faktury w komentarzu do zamówienia.
- Współpraca
10. Prowadzę sklep / siłownię / klub fitness. W jaki sposób mogę nawiązać współpracę?
W sprawie współpracy hurtowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 502-100-241, 502-176-172 lub adresem mailowym: kontakt@sugarlesslife.pl. Przedstawimy szczegółowo warunki potencjalnej współpracy.
11. Prowadzę bloga/ kanał na You Tube / stronę internetową / magazyn, na temat zdrowego trybu życia. Czy jest na tym polu jakaś możliwość współpracy?
Jak najbardziej! Cały czas poszukujemy kandydatów na ambasadorów naszej marki. Prosimy o informację na temat prowadzonej działalności w mediach internetowych (lub tradycyjnych) + kilka słów o sobie, na adres e-mail: kontakt@sugarlesslife.pl