


Green Cola 330ml
3,70 zł

Coca Cola Orange Zero 330ml
3,29 zł



Warunki Reklamacji Sklepu Internetowego www.sugarlesslife.pl
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu Produktu (towaru). Jest to paragon fiskalny lub faktura VAT.
- Koszt przesyłki reklamowanego Produktu pokrywa kupujący (Klient).
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone pisemnie (sporządzone na kartce i podpisane przez Reklamującego).
- Zgłoszenie to należy umieścić w odsyłanej paczce.
- Niezbędne jest umieszczenie w Zgłoszeniu reklamacyjnym informacji takich jak:
- Imię i nazwisko lub nazwa firmy reklamującego Klienta;
- Adres zamieszkania lub siedziby Klienta;
- Data nabycia Produktu;
- Nazwa Produktu;
- Cena jednostkowa detaliczna Produktu;
- Nazwa producenta Produktu;
- Wskazanie przedłożonego dowodu sprzedaży Produktu (patrz ust. 1);
- Dokładne wymienienie stwierdzonych wad Produktu;
- Wskazanie kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone;
- Żądanie związane z reklamacją.
- W Zgłoszeniu należy także wskazać numer telefonu lub email do kontaktu. W innym przypadku ewentualna wymiana korespondencji w ramach rozpatrywania reklamacji będzie odbywać się w inny sposób, niż wskazany w ust. 8, to znaczy drogą pocztową na koszt Klienta.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego Produktu pod podany adres: ul. Mazowiecka 104A lok. 22, 30-023 Kraków.
- Jeżeli Sprzedawca nie będzie w stanie wywiązać się z terminu 14 dni z powodów od niego niezależnych, Klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu drogą mailową lub telefoniczną (zostanie wskazany nowy termin rozpatrzenia reklamacji oraz powód uchybienia pierwotnemu terminowi).
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego Produktu.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta Produktu.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się Produktu (utrata daty jego przydatności do spożycia);
- Produkt posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowego przechowywania, jeżeli uszkodzenia te powstały z winy Klienta lub osób trzecich, albo są niezawinione przez Sprzedającego.
- W przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z umową Klient może żądać:
- w pierwszej kolejności - nieodpłatnej wymiany;
- jeśli wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, może zostać obniżona Cena Produktu lub zostanie zwrócona jego równowartość, po zwrocie Produktu Sprzedawcy. W takim przypadku wybór jednego ze wskazanych sposobów załatwienia reklamacji należy do Klienta.
Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na koszt Sprzedawcy.
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Sugarlesslife Michał Stachurski
ul. Mazowiecka 104a/22
30-023 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.